Flygplan och Korunas.

Hörde idag att ett amerikanskt flygplan hade av en händelse lyckats träffa en stor camping när dem tömde bajs och latrin-behållaren i luften. Var tydligen för något år sedan. Stod i tidningarna och hela köret.
Hur har detta undgått mig?!
Förövrigt, har tankarna gått lite åt affärsidén att starta ett toalett-museum.
Kommer nog dra in pengar tror jag. BRA plan.

Har även varit i Prag och utvidgat mina bajs och toa erfarenheter. Min mage har klarat sig förvånansvärt bra. DOCK med smärre morgontarmar. Men det hör till i vardagen. Ett tillägg i detta sammanhang är det att kaffe och nikotin är drivande för en skön och uppiggande start på dagen.
Detta är en faktor till varför jag inte har haft möjlighet till att leka på bloggen på senaste.

ORKA TORKA, Ta ingen skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0