16 nyanser av brunt

Skall äntligen återuppta min bajsiga blogg!

Osch, magen krånglar igen... Kan inte förstå den ibland. Fast och andra sidan har jag förmodligen bryggt sönder min kaffebryggare. Men jag skulle nog mer satsa på att det är månen som har med saken att göra denna gång. Månen å dess jävla utstrålning alltså. Likväl, har på senaste varit och beprövat nya ställningar på toan. En del intressanta faktiskt och riktigt roliga. Sedan funderar jag på att börja webbcam-blogga från toan som länge har varit en utveckling av min blogg. Förse hur jag gör med det.

Månadens OrkaTorka var nog när jag hade lös avföring här om veckan. Nämligen så att jag förbrukade omkring minst 3-5 kallingar/ dag. Så jag insåg till slut att jag borde öka på fiber i min kost. Men skall nämnas att det var ganska kul att notera alla nyanser i kallingarna och dess doft eller odör om man så vill säga så. Själv tycker jag det var en mycket berikad rum essens, blev som glad av den när jag vakna på morgonen och kunde känna lukten av avföring. Kalla mig nyskapande, det skulle nog bli en HIT på marknaden! Jag menar; alla koprofager osv.

ORKATORKA, Ta ingen skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0