Låg profil...

Jag har varit tvungen att hålla en väldigt låg profil ikväll. Om jag hade tagit mig risken att bajsa runt, så hade jag verkligen inte kunnat gå hem normalt. Jag sitter och funderar, medans det bubblart lite härligt av alkoholen i tarmen som inte riktigt är mogen att komma ut. Jag skall göra en attack/auktion på stan, den 20/11 klockan 14:00. Alla som är lika bajsnödiga som mig, bör innfinna sig utanfan Statshuset vid detta klockslag. Vi skall därefter helt enkelt gå och skita överallt på stan.

Jag börjar kunna pressa...Det kommer en lite lös substans som lyckas stänka ner min röv med vattten. Om jag hade kunnat spela in ljudet av den så hade jag defenitivt gjort det, utan att tveka. Efter ett tag så inser jag att det inte kommer komma något mer. Det för räcka för ikväll.
Orka torka! Ta ingen skit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kekekeke ZERGRUSH

2008-12-09 @ 09:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0