Bajskalas med kaffe

Jag börjar känna att kaffet har givet mig en ännu en så framtida uppdrag på toan. Det känns lite som om jag måste ringa rörmockarn imorn. Oskar kommer nog skicka en trevlig räkning också. För se hur den lyder. Men nog om det. Det börjar bubbla i magen, jag känner hur jag riktigt måste gå och skita. Jag sneglar mot ingången till toan. Jag känner den sköna odören från handfatet. Toalettpappret ser mycket frestande ut. Jag går in och sätter mig, känner den kalla sittsen riktigt omsvärmar min röv. Jag sätter mig UTAN att kolla toalettlocket är uppe, tyvärr så var det inte det. Så DÅ händer det som inte får hända. Jo, jag råkar skita på locket. Jag känner en lätt rodnad över detta. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra, skall jag skrika eller bara låtsas som ingenting? Jag torkar mig lite snabbt, men efter ser jag att jag brukade upp 2 rullar toapapper. Det var mycket skönt, Av märket Lambi. ( Extra smooth ) Ställer mig upp och går ut halvnöjd över min prestation.

Under min vistelse på toan, så tänkte jag på framtiden...
Jag skall nog sattsa på att bli electriker. Jag är ju trots allt bra att lägga kablar.
Orka torka, ta ingen skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0