Jul-Bajsad

Nåja, kunde inte formulera mig när jag var som mest bajsnödig. Helt jävla KAOS!
Min goda vän Kim Sällman, nämnde åt mig...eller njaaaa...Mer påminde mig om, att jag skulle genomföra.
Har själv tänkt på det otaliga gånger förut.
Vet inte riktigt hur jag skall formulera mig här, men jag kan väl säga det rakt ut nu, ( haft lite tid på toan... ) JAG SKALL BÖRJA WEB-CAM'A från toan! Har ju bärbar dator sedan en bra tid tillbaka, har bara inte vetat/ känt att världen är redo för det?
Men hummm, Har TVÅ sekvenser inspelade redan, men jag vill gärna att detta skall sjunka in först innan jag går till nästa ''level'' - Så att säga.

Utöver att jag har varit bajsig och cepe;
Julbordet var ju ganska givande också. Fibrer och vörtbröd! MMMmmmmmMM!
Första dagen var ganska lugn. Sket bara en gång.
Andra dagen ( Julafton ) - Var nog 2...Nej, 3 gånger var det, med närmare eftertanke! Rödbetor och kikärtor m.m. gör susen i magen! OJOJ!
OM! - Ni skulle hade sett toan?!
Visserligen brunt, som vanligt ( tror brödet gjorde sitt endå )

Jag önskar eder ALLA en skitsam och gul-jul!

ORKA TORKA - Ta ingen SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0